torstai 22. marraskuuta 2012

HIIRRWEEN PALJON TAPAHTUNUNUNNA!

Heipsaaa!! Apua mä en oo postannu piiiitkään aikaan...:o Nyt en oo oikeesti ehtiny ees ajatella koko blogia ! Pyydän syvästi anteekshi ! Mutta siis nyt yritän muistaa kertoo kaikesta mitä on tapahtunu...tästä saattaa tulla aika pitkä juttu:D yritän jakaa tän jotenki ''väli otsikoihin'' että jos ette jaksa lukkee koko tekstii nii voitte kattoo kiinnostavimmat ;) kato oon viisas ! :D Mutta nii...pittää iha ottaa tuohon toiselle väli lehdelle avuks viimesin postaus ja kattoo mistä oonkaan viimeks postannu, ei oo mittään muistikuvvaa:D KAUHEETA !!! VIIMEKS OON POSTANNU TUULIN KEIKASTA:O EMMÄ EES MUISTA ENÄÄ NOIN KAUAS XD no kerron nytte vähä tästä lähempää sitten (= Eli siis...
Koulu hommaa on ollu aivan kauhian palajon ! Ja kaikkee sitä oon tässä tehny, ei oikeen meinaa kokkeesta tulla seiskaa parempaa :/ pitäs varmaan alkaa lukee vähä viel enemmä:D noh ei koulusta sen enempää:D
Isänpäivänä meijän oli aluks tarkotus mennä syömään matkukseen sellaseen ravintolaan kun ''Daddy's diner'' mutta, sitten oliki nii että matkus oli kiinni isänpäivänä (ei ollu mitenkään yllätys, mutta ei silti tajuttu sitä meijän pienillä perhe aivoillamme :D) Noh kuitenkin mutta sinne ei siis päästy, joten ajettiin sitten keskustan Rossoon, se sentään oli auki ! En ees muista mitä kaikkee muut söi, kaikki muut tais syyö jottain pihviä...mutta mie söin broileri pastaa, se oli ihan yli hyvää ! ♥ Isi sai meiltä lahjaks sellasen hienon turkoosin kylpytakin...mis lukee selässä sillee ''ihkuin isi ♥'' se oikeesti tykkäs siitä ! Vaikka me luultiin että se ei tykkää siit yhtään x) noh, hyvä kuitenki ku tykkäs:)! Eipä sitten isänpäivästä sen enempää!:D
En ees muista mitä siinä välissä on tapashtunu o.o noooohh...ehkä ei sitten mitään tärkeetä XD
Viime viikonloppuna olin kuiteskin MAATA NÄKYVISSÄ-FESTAREILLA !!! Oli kyllä ihan parhaat festarit !!! ♥ Haluun sinne oikeesti takasi, kaikki ihmiset oli nii ihanii, näki kaikkii ihanuukksiii ja rakkaimpii ♥ ja sitten sai huutaa ja pomppii ja ääää !! parhaat bändit ja niiiiiiiin huippuu kaikki että ei oo totta !! :D:D:D ♥♥♥♥♥ EN OIKEESTI JAKSA OOTTAA VUOTTA SEURAAVAA MNF:ÄÄ !!! ♥ sain pari taistelu vammaa ja silleen sieltä...mm. peukku lähti paikoiltaa ja sillee:D MUTTA KAIKKI OLI SEN ARVOSTA ! :D
Nyt on sitten ollu täs koko viikon ihan sairas ''festari krapula''. Suomeks siis hirvee väsymys ja huono olo ja sillee:D siks olinki tos pari päivää poissa koulusta, ja sillee koomailin:D Siinä kun olin kotona nii muutin vähän mun huonetta silleen et niiku purin sängyn ja hain autotallista mulle pöydän ja varastosta maton ja sillee:D nyt tää on ihan kiva tällanen väli aikanen (= En voi sori laittaa tästä huoneesta kuvaa...koska tää on ihan PUTUTUTUM !!
Eilen mulle laitettiin ripsen pidennykset ♥ rakastan näitä ! ♥ Outi rakas serkku laitto nää mulle, ja tykkään ihan hhirwween paljon=3♥
Jossain välissä tuolla Tianna oli meillä yötä, ja otettiin kuvii kuviksen projektii varten (parhaat otokset siis ne jotka tulee siihen projektiin on tuolla alhaalla sitten:D) kuviksen projektin aihe oli siis ''Minä kuva'' ja sen sai toteuttaa millä tekniikalla halusi...Tianna toteuttisen noin, mun avustuksella ja sitten tuolla on vielä sen mun minä kuva jonka toteutin noin Kaisan avustuksella:D kuvat on tarkoituksella yli muokattuja !  ei siitä sen enempää kun että oli mukavaa ! :D
Tänään oon hikettäny...Tulin  koulusta KIRJASTON kautta kotiin...en ikinä käy kirjastossa ! siellä oli joku meis joka katteli koneella k 18 matskua...se oli pelottava XD Sitten tulin bussilla kottiin, kotona meinasin langeta kattomaan telkkaria mut sit aloinki tekee läksyjä, tein kaikki tän viikon läksyt...paitsi kahesta aineesta en jaksanu tehä, mut teen ne myöhemmin. Läksyjen jälkeen oon ollu koneella ja sitten käytiin iskän kanssa Matkuksessa:D Koska piti käydä ostaa Miia-Marialle synttäri lahja ku sillä on huomenna synttärit ♥ Mennään sen kunniaks hohtokeilaamaan ♥ Tulee varmasti mukavaa ! Jaja silleen ei mulla tässä nyt erikoisempia.
Oon täs miettiny että jos te lukiat toivoisitte kommenteilla, sähköpostilla (aino.kurkinen@hotmail.com) tai vaikka facebookissa (Aino Kurkinen) tai tälleen nii kertositte rohkeesti mitä haluisitte mun kertovan, ku oon miettiny tässä kamalasti aiheita mitä vois kirjottaa, muttakun en tiiä mikä teitä kiinnostaa? Kommentoikaa vaikka anonyyminä jos nolottaa ;D noei. Kuhan vaan kerrotte mulle ! =) Koitan rinkua mun siskolta että saan huomenna sen kameran mukaan kouluun ja sillee nii sitte saan sielt synttäreiltä kuvia:3
Kiitti niille jotka jakso lukee ees osan ! =) ja SUUR KIITOS niille jotka lukivat kokonaan ja TOINEN SUUR KIITOS niille jotka kommentoivat, tai ilmaisivat ideansa muulla tavoin (;
Love uu all ♥
                                        Tässä siis nää Tiannan minä kuvan kuvat :)  © Minä





                Tuossa on ne mun ripsen pidennykket♥ mulla ei oo siis tossa kuvassa yhtään meikkiä (=
 Tässä tää mun minä kuva:)♥ kuvastaaks teijän mielestä mitenkään mua? © Kaisa

2 kommenttia :

  1. Tosi hienoi noi kuvat!:D

    http://vvall.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista